Thursday, August 18, 2011

Yeahh! Dapat duet raye!

Morning~..Salam Ramadhan, sedar x sedar arini da 18 ramadhan da, then 11 hari lagi nak raye.. hehe, best2..Haa..da besar besar cam gini dapat duet raye x?? haa..cuba tgk tajuk dia..maka tahun ini dapat juga duet raya, advanced lg tu, hehe..Ni abah saya yg bg..hehe..mekaseh abah..sayang lebih la mcm nie..:)


tadaa~

Actually abah bg duet raya nie tanpa sampul duet raya tau, then mak pun ckp ''ehh, duet raya abah bagi tu, letak la dalam sampul raye..'' aku pun sengeh2 je la then cari2 sampul duet raye yang aku simpan mase raye2 lepas..hehe.. Makanya, duet raye itu selamat da dlm sampul..hehe.. gumbira rase hati, da besar2 pun dpt. To my abg2 pun, da ckp kat diorg mcmni " abg, ina nak duet raye juga tau tahun ni, gaji ina bulan 9 baru masuk, cian kat ina''..nada sayu je..haha..Diorg pun bg respon baekkk punya! Yelaa..diorg dpt bonus, xnak la xboleh bg kan..hehehe

So, aku da start balek collect duet raye..bak kate mak ''lg besar lg byk duet raye''..haha..betul2.. berdasarkan collection tahunn lepas aku mmg dpt manyakkk..manyakk syiokk~ hahaha..

Oklaa...mengarut je,, nk sambung wat keje lak...jurnal oo0o jurnal~

daa~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...