Thursday, September 8, 2011

Emo ke aku nie??

halo0o.....bersua kembali selepas berhari raya..da lame rupanya x update belog ini..malas barangkali...aku bukan la seorg penulis belog yang tegar maka belog ini hanya la sekadar suka2.. nk buat entry baru, buat, xnak buat..haa biarkan nya ia bersawang seperti tuannya juga,,,.huahuahua..

Haa..berbalik pada tajuk itu, pagi ni bukak2 fb tgk ler status sorg kawan ni..da lame juga la x contact dia..masing2 bz barangkali..yela..life sendiri la kan..tp kan status dia membuat aku tersentap kejap..haha,,ngade kan! nak sentap2 lak..sepak diri sendiri baru tahu,,, tapi xtahu la..aku nie cepat sensitip la..itu la masalah aku nie..tp WHAT TO DO..sape la aku kan...

Ok2...itu je la nak di share nye..haha

Daa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...