Sunday, February 17, 2013

E.................

Assalamualaikum....

E? Motip? E for EMPIRE...Kenapa tetiba Empire? arini 1st time aku gi Empire Tower. Aku kan SID (Shaklee Independent Distributor) so kat sane ade le HQ Shaklee tu, kesian kan? tak pernah gi sana pun..tsk tsk.. fyi, aku gi sana pun gamble je, tgk tren komuter ada x sampai subang jaya, then roger kak aula then paling penting ditemani kak aina..tq bebeh.. i lap u la..sebab teman..kalau tak? mak encik kat umah x kasi punya.. :)

Berbalik pada citer E, lepas turun komuter tu kan..terus niat dlm hati 'jumpa je cab, terus amek straight to empire'.. tup tup..jumpa driver cab tu..conversation- iyna : 'nak gi empire tower'... pakcik driver: 'jalan kaki je dik'... iyna: 'ohh..ok..terima kaseh'.. mula la aku n kak aina jalan ala2 nak selamba la...sambil jalan sambil gosip sket2 terus ke empire shopping mall tu....masuk la ke dalam tu...syukur...sejukk akhirnya.... setiap floor kami jejaki mencari Shaklee punya kedai...naik turun eskelator..takk jumpaa juga...pastu kak aula call/ whatsapp.. aku just jawab tersesat..bengong x aku..suppose aku cakap la aku ni kat empire shopping mall leh la dia guide mana-mana kan? so, kat sini memang salah aku ler.. Turun je nmpk receptionist kat kaunter tu then ada uncle cina pegang plastik shaklee...Woha! x jauh la agaknya,...Dengan sombongnya, aku n kak aina x tanya pun kat kaunter..Hanya berlalu pergi...

Kerana terlalu bijak pandai..kami telah tawaf subang parade..then kak aula call lg, guide kami....tetiba kami da sampai subang avenue lak..haa..ape citer ni...?? aku give up giler..jumpa je cab..terus grab! memula dia refuse tau sebab dekat je..tp aku paksa gak sebab aku da xlarat....penat makk dik oii...then sampai balik empire tu then terus je kat kaunter tanya mana shaklee punya hq..them dia bg direction la...then jumpa la! fuhh...naseb baik jumpa! kalau x? terus balik rasanya...hahhaha

Finally...dpt juga jumpa kak aula dengan kak cery! Mereka mmg best la! TQ :).. aku da serap sket cas-cas positif deme! nak juga berjaya mcm deme.,,hehe..doakan yang terbaik ya! :)


Jom layan gmbr sket...oppss..tgk ler aku yg dah sememeh tu...mana tak nye...1 subang parade ditawafnya,,,ahaks!

 With Jutawan ni...kak cery :)

Nie la kak Aula...my "mom" :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...